Tuesday, December 13, 2011

Ipad VS Galaxy Tab


בדיחת היום: אפל תגיד לסמסונג איך לעצב את מוצריה
 
אפל גוררת את סמסונג כבר די הרבה זמן בין אולמות בתי המשפט ברחבי כל העולם. בחלק מהמדינות היא מצליחה לאסור את מכירתם של מוצרי הגלאקסי למיניהם, ובחלק שנותר זה עדיין משחק הוגן על ליבו של הצרכן.
 
מסמכים מההליך המשפטי שנחשפו מבקשים מחברת אפל לתאר את עיצובם של מכשירים שלפי דעתה לא יפרו את זכויות היוצרים שלה ולא יחקו את העיצוב של האייפון והאייפד. התשובה של אפל לא איחרה לבוא, וזו דווקא די משעשעת. נראה שאפל לא איבדה את הציניות שלה גם לאחר לכתו של המנכ"ל האגדי שלה, סטיב ג'ובס.
 
באשר לסמארטפונים, אפל לא רוצה שסמסונג תייצר מכשירים עם משטח קדמי בצבע שחור (כן, בדיוק כזה כמו שיש בכל סמארטפון בעולם), בעלי פינות מעוגלות או בעלי צורה מלבנית בכלל, ועיצובם לא ידמה לעיצוב הנקי והאלגנטי של האייפון.
 
על הטאבלטים גם לא להיות מלבניים ולא מעוגלים. הם צריכים להכיל מסגרות עבות מסביב למסך, ועל המסך עצמו לא להיות שטוח לחלוטין. על הטאבלט לא להיות דק והממשק צריך להיות עמוס.
 
הגלאקסי טאב הממוסגר
זאת אומרת שאפל מבקשת מסמסונג לייצר מכשירים מכוערים, עבים, עם פינות מחודדות ומעלי ממשק מסורבל. כן, זה בהחלט יוכל להקל על התחרות שמציבים מכשירי הגלאקסי לאפל.
 
אולי הנתון המפתיע יותר הוא ההיענות של סמסונג. זו כבר הציגה את דגם ה-N של הגלאקסי טאב 10.1 שהגיע עם מסגרת כסופה עבה העוטפת את המכשיר, אך נראה כי גם זה לא מספק את אפל והיא כבר הגישה בקשה לבית המשפט בגרמניה להסיר גם את הדגם המחודש מהמדפים.
 
אנחנו לא יודעים אם אפל סתם מתחצפת לסמסונג בנימה צינית או שהיא באמת מצפה מהתחרות שלה לייצר מכשירים מגושמים.
 
לכתבה המקורית: http://hwzone.co.il/news/136604.


 וכדי להמחיש את הבדיחה:


 

No comments:

Post a Comment